Pagini

Pagini

luni, 28 mai 2012

The beginning - Despre mine

  
  Bună tuturor! Mă numesc Andreea, mulţi dintre voi probabil mă cunoaşteţi. Îmi plac petrecerile şi moda, dar cel mai mult mă pasionează animalele. Sper la un viitor ca medic veterinar.. În prezent, sunt elevă la Colegiul Agricol "Traian Săvulescu" , profil Tehnician Veterinar.
  Îmi plac foarte mult comediile şi documentarele despre animale, mai mereu mă uit pe Animal Planet. Nu am niciun animal de companie momentan, păcat. Iar cât despre comedii, o porţie de râs nu strică niciodată. Dar dintre toate acestea, filmul meu preferat e seria Harry Potter, un film fantastic cu multe multe efecte speciale care îmi plac foarte mult! Nici cărţiile Harry Potter nu sunt excluse, pentru că le ador. Mă scufund in ele de câte ori le citesc, şi îmi imaginez toate scenele fantastice. Mulţumiri lui J. K. Rowling! Mulţumiri, că mi`ai umplut copilăria cu fantasme şi o serie de aventuri de neuitat.
  Cu toate astea visez la un oraş frumos, unde aş vrea să ajung cât de curând, adică Barcelona.

  Am început acest blog din interes şi cu timpul a devenit o pasiune pentru mine. Sper să vă placă, şi să veniţi şi voi cu sugestii despre ce să mai postez, ce v-ar interesa. 

  Acesta sunt eu; o fată veselă, dinamică, spontană şi iubitoare de animale.
  Vă mulţumesc celor care îmi vizitaţi blogul zi de zi, şi vă invit să citiţi câteva articole. O să vă placă, promit!


                                                                                                                             Take Care! :*

  

Un comentariu: