Pagini

Pagini

duminică, 23 septembrie 2012

Back to school

  17 septembrie, Colegiul Agricol "Traian Săvulescu", clasa a 12-a. Mda, ultimul an pentru mine :D Şcoala a îceput cu vreme frumoasă, călduţă dar acum nu ne prea lăudăm. Plouă şi e frig, doar câteodată mai apare şi soarele de dimineaţă. Aşa că hai sus din pat şi nu vă sfiiţi să mergeţi la o plimbărică singuri sau cu un prieten/prietenă. Eu de obicei merg singură :D Oricum, vreau să vă zic că şcoala a început, după cum ştiţi şi voi, deja de o săptămână şi vreau să vă urez baftă în noul an şcolar, să învăţaţi ca să aveţi doar note bune.
  Cei din ultimul an, să incepeţi să vă invăţaţi de acum căci nu e departe Bacalaureatul. Anul se sfârşeşte cât ai clipii.. Eu am renunţat să mă bag la organizarea Balului Bobocilor pentru că nu o să am timp pentru învăţat şi pentru treburile de acasă, mai ales că avem şi un timp foarte scurt pentru organizare. Oricum, o să fie cel mai greu dar şi cel mai frumos an!




XII TEHNICIAN VETERINAR 






Succes în noul an şcolar!





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu