Pagini

Pagini

sâmbătă, 1 decembrie 2012

Rochia de banchet





Ştiţi şi voi cum e, nu? Mă refer la cei care au terminat deja liceul şi la cei care vor termina la anul; printre ei mă aflu şi eu. Să vă zic sincer, devine puţin cam stresant. Examenele, pozele de promoţie, atestatul profesional, albumul clasei, practica, rochia de banchet.. şi lista continuă, şi aşa se amestecă şi se adună toate la un loc. Cel mai important e BAC-ul, dar şi practica (pentru unii dintre noi), pentru că aşa mai rămânem şi noi cu ceva, invăţăm foarte mult şi în plus e şi distractiv şi interesant. De exemplu eu, săptămâna asta am fost la un cabinet veterinar, Arca lui Noe, susţinut de Dr. Pálosi Csaba, un medic foarte priceput şi un om foarte de treabă. M-a ajutat mult şi sunt sigură că am adunat multe cunoştinţe într-o săptămână. Dar ce s-ar face un om, orice om, fără ajutoare? Am cunoscut doi fraţi care lucrează la acest cabinet, Tekla şi Zoli, şi m-am înţeles foarte bine cu ei. Tekla a terminat la Colegiul Agricol, profil Tehnician Veterinar, exact ca mine; am avut ocazia să împărtăşim păreri despre profesori, despre colegi şi anii petrecuţi în sălile de clasă a liceului. Mi-a plăcut foarte mult că aceşti oameni mi-au dat importanţă şi m-au ajutat să înţeleg tot ce s-a petrecut acolo. Iar cei doi fraţi sunt nişte oameni excepţionali, foarte drăguţi. Şi le datorez mulţumiri atât pentru ajutorul dat cât şi pentru înţelegerea şi răbdarea lor. 


  Dar să revenim la tema noastră de azi: Rochia de banchet. Acesta nu inseamnă doar o rochie pentru banchet, ci cuprinde ultimul an cu care ne confruntăm, care trece atât de repede incât nici nu ne dăm seama, iar dorul incepe să apară şi devine mai puternic pe zi ce trece. Dar să nu plangem pentru că s-a sfârşit, ci să ne bucurăm pentru că s-a intâmplat! 
  E doar începutul dar cred că ar trebui să ne gândim, noi fetele în primul rând, la această rochie unică pentru balul de absolvire. Mie îmi trec prin cap întrebările obişnuite, gen Ce culoare să fie? Lungă sau scurtă? Părul lăsat sau coc elegant? Epic :D 
  Aşa deci eu m-am gândit la o rochie scurtă, roşu sângeros, sau poate să fie şi lungă dar în orice caz simplă. Propunerea mea este să nu vă împopoţânaţi prea mult cu sclipici, zorzoane şi alte chestii care ies prea mult  în evidenţa. Naturaleţea poate intervenii şi în acest caz pentru că nu e nimic mai frumos decât naturaleţea, discreţia şi eleganţa la o femeie. Eu zic că nu e greşit să ne gândim de acuma la acest lucru.
  Aşa că baftă la alegerea rochiei perfecte, coafurii şi accesorilor potrivite. Take care! 




























































Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu