Pagini

Pagini

miercuri, 4 iulie 2012

Clinica Veterinară R&R

  Şiiiii, a trecut şi săptămâna asta :( dar e vacanţă, asta e partea bună. Partea rea, pentru mine, e că s-au terminat cele 2 săptămâni de parctică la Clinica Veterinară.
  Ce vreau să zic e că, a fost super, ca în paradis pentru mine. Un loc curat, frumos cu multe animale, şi un căţel pe nume Ben, un Teckel în toată regula. Foarte vioi, jucăuş şi foarte curajos. El e la clinică în fiecare zi şi e prietenul tuturor. Iar când se termină programul, Ben este dus acasă de Melinda sau de Radu Ungureanu, iar dimineaţa e din nou acolo. În ultima mea săptămână acolo, a apărut Greti, un câine de aceaşi rasă ca şi Ben. Ea e puţin mai bătrână decât Ben, dar e la fel de prietenoasă. Eu, colega mea şi celelalte fete voluntare ne amuzam de joaca lor :D

  Am luat parte şi în operaţii, am ajutat noi cum am putut. Au fost şi 3 fete: Carmen, Maia şi Alina. Pe când am inceput să ne inţelegem cu ele, trebuia să plecăm.. Mda, dar sigur o să mai trecem noi pe acolo.

























  Marturisire: au fost cele mai frumoase 2 săptămâni din viaţa mea. Abea aştept să mă intorc la anu, sau, cel putin să revin cu pisicuţa la control şi vaccin.



PS: Acesta este visul meu, aici e locul meu. Sunt sigura de asta!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu